Download

سرزمین دانلود

Download

سرزمین دانلود

دانلود نرم افزار Ashampoo Burning Studio 2010

دانلود نرم افزار Ashampoo Burning Studio 2010


این نرم افزار رایت پیشرفته جمع و جو ، کم حجم بوده که تمامی قابلیت های رایت دیسک های فشرده اعم از سی دی و دی وی دی را در یک رابط کاربری راحت و سر راست فراهم کرده است.

سازندگان حجم برنامه را با قابلیت های اضافی و غیر ضروری سنگین نکرده اند. هیچ سازمان دهنده چند رسانه ای(چیزی مثل Nero) ،ویرایشگر صوتی یا تصویری و هیچ فهرست طولانی از گزینه هایی که هرگز از انها استفاده نخواهید کرد و فقط فضای دیسک سخت شما را اشغال کرده و استفاده از امکانات اصلی برنامه را مشکل تر می سازد در این نرم افزار گنجانده نشده،

به جای آن Burning Studio 2010 Advanced بر روی ملزومات متمرکز است : ایجاد دیسک های دیتا، رایت و یا تبدیل سی دی صوتی موسیقی ، و ایجاد دی وی دی فیلم (از فولدر مناسب). شما قادر به ایجاد یا رایت دیسک با استفاده از ایمیج (فرمت های ISO, CUE/BIN و ASHDISC)خواهید بود. ابزار طراحی کمک می کند تا شما به سرعت طرحی جذاب برای رویه دیسک فشرده خود انتخاب کنید. و ابزار پشتیبان گیری مفیدی از فایل ها و پوشه های انتخابی شما از حتی چند سی دی ، دی وی دی یا دیسک بلو ری محتلف پشتیبان گرفته، با گزینه هایی اضافی مانند فشرده سازی و رمز گذاری روی فایل ها برای اطمینان ازامنیت بالای های داد های شما.

همه قابلیت های اساسی Burning Studio 2010 Advanced از یک منوی مرکزی قابل دسترسی است ، بنابراین شما هرگز نیاز به جستجو در میان منو ها برای انتخاب گزینه ای که نیاز دارید پیدا نخواهید کرد. و هنگامی که شما کاری را به ویژه پروژه رایتی انتخاب میکنید استفاده از برنامه بسیار ساده است. در اکثر موارد تنها نیاز به کشیدن و رها کردن فایل ها دارید ، و بعد از چند کلیک فرآیند رایت دیسک شما آغاز و انجام می شود.

و با همه این سادگی ها، قابلیت های پیشرفته در این برنامه وجود دارد که لزوما هم عملیات را سخت نمی کند. برای مثال تنظیمات پیشرفته (Expert Settings) رایت فایلها و پوشه ها را انتخاب کنید ، آنگاه قادرید تنظیمات ایزو و نسخه UDF دیسک، فعال سازی Joliet ، حتی افزودن ایمیج بوت کردن برای ساخت سی دی دی وی دی یا بلو ری دیسک بوت شدنی و فقط با چند کلیک انجام دهید.

پسوند فایل : exe

حجم فایل : 118 مگابایت

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد